Wkkgz


Wkkgz = Wet Kwaliteit Klachten en Geschillen zorg 

Voor de Wkkgz is Breukhoven Massage aangesloten bij de NGS klachten service.

Ben je ontevreden over je bezoek aan de masseur. Wat kan je doen?

Stap 1. Bespreek je ontevredenheid met de masseur.
Als je niet tevreden bent over de communicatie, de kwaliteit of over iets wat de masseur heeft gedaan of juist niet heeft gedaan, bespreek dit dan eerst met de masseur. Zo lang de masseur niet weet dat je ontevreden bent, kan de masseur niets doen aan je ontevredenheid. Als je er samen niet uitkomt of als je het lastig vindt om een gesprek met de masseur aan te gaan, dan kun je contact opnemen met de klachtenfunctionaris.

Stap 2. Neem contact op met de klachtenfunctionaris.
De klachtenfunctionaris kan je helpen bij het vinden van de juiste weg voor de behandeling van jouw klacht. De klachtenfunctionaris is onpartijdig en onafhankelijk en luistert, informeert, adviseert en kan proberen te bemiddelen tussen jou en de masseur. De klachtenfunctionaris doet geen uitspraak over wie er gelijk heeft. Als na inzet van de klachtenfunctionaris het probleem of de klacht niet naar jouw tevredenheid is opgelost, dan kan de klachtenfunctionaris je informeren over de verdere mogelijkheden die er zijn om je klacht voor te leggen aan de klachtencommissie of de geschillencommissie.

Wilt je contact met de klachtenfunctionaris, dan kun je mailen of een klachtenformulier invullen:
Klachtenformulier: www.ngsmassage.nl/klachten
Mailadres: klacht@ngsmassage.nl

Kosten
Aan de inzet van de klachtenfunctionaris zijn geen kosten verbonden. Voorwaarde voor de inzet van de klachtenfunctionaris is echter wel dat de masseur lid dient te zijn van het Nederlands Genootschap voor Sportmassage en/of is aangesloten bij de NGS Klachtenservice Wkkgz.